Elisa Sirvent mostra els engranatges d’un rodatge als alumnes del CGS de Producció

Aquest dimarts 10 d’octubre, la productora audiovisual Elisa Sirvent ha impartit una xerrada a l’alumnat de primer i segon curs del CGS de Producció Audiovisual i Espectacles de l’Institut Santa Eulalia.

A l’Edifici d’Imatge i So, Sirvent ha explicat el procés de producció del llargmetratge El Pacto, dirigit per David Victori, que va arribar a les cartelleres fa dos mesos, proporcionant a l’alumnat una perspectiva eminentment pràctica sobre el seu futur professional. Els estudiants han treballat amb la documentació real del film, podent valorar totes les variables que intervenen en la presa de decisions del personal de producció al llarg d’un rodatge.

Elisa Sirvent ha treballat en la producció de més d’una trentena de pel·lícules, entre els quals es compten la saga de RecTranssiberianDarkness o El sense nom. També ha participat en sèries com l’exitosa Polseres vermelles.