UNA SEGONA VIDA A LA TEVA ROBA

Com ja sabeu, el nostre institut està acreditat com a “Escola Verda”, una mostra del nostre compromís per contribuir a la conservació del medi ambient i promoure pràctiques i estils de vida ecològicament sostenibles. Al llarg del curs farem diverses accions que ajudin a reduir la nostra petjada ecològica per aconseguir els objectius de l’Escola verda del centre. Una d’aquestes accions la volem dur a terme aquesta setmana, doncs és la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. La temàtica d’aquest any és la MODA CIRCULAR SOSTENIBLE.
Els dies dilluns 28 i dimarts 29 de novembre farem una recollida de roba que estigui en bones condicions perquè ja no en feu ús. La recollida de la roba es farà a l’hora del primer pati al hall de l’edifici B.
Els dies dijous 1 i divendres 2 de desembre tots aquests alumnes que hagin portat roba, podran si volen emportar-se una peça a canvi de la que havien portat.
Tota la roba que quedi després d’aquest intercanvi s’utilitzarà per donar-li una segona vida amb l’ajuda de l’alumnat del centre o donar-la a la cooperativa solidària “Roba Amiga”.
Us agrairíem que col·laboréssiu amb nosaltres.
Gràcies a tothom!!