SOPAR DE FI DE CURS ORGANITZAT PER LA MILLOR AMPA DEL MÓN!!!

El passat divendres 17 de juny, i després de dos anys sense poder fer-ho, vam trobar-nos en el nostre tradicional sopar de fi de curs organitzat per l’AMPA del Ramon Barbat al pati del centre.

Cal dir que va ser una nit fantàstica on les famílies, professorat i alumnat vam poder gaudir d’un sopar deliciós. L’alumnat de tercer va ser l’encarregat de servir els plats i les begudes, de muntar i desmuntar les taules i d’ajudar en tot allò que va fe falta per tal d’aconseguir una vetllada perfecta. La seva col·laboració va ser impecable, i ja van començar a treure uns diners pel seu viatge de fi de curs.

També es va dur a terme el sorteig de diferents lots de productes. Tot seguit el DJ Juan Domínguez ens va fer ballar a tots amb música molt variada. Vam aprofitar per fer menció de l’èxit de l’equip de futbol de les activitats extraescolars que també organitza l’AMPA i felicitar especialment al seu entrenador per la seva bona feina.

Vam comptar amb la presència de bona part dels alumnes de 2n de Batxillerat, que van aprofitar l’ocasió per acomiadar-se d’uns espais que han compartit durant 6 anys.

Moltíssimes gràcies a totes les mares i pares que van col·laborar, i molt especialment a la junta de l’AMPA del Barbat: sou els millors!!!