Practiquem les reaccions químiques al laboratori… i en anglès!!!

Els alumnes i les alumnes de 2n ESO han pogut experimentar al laboratori de Química amb diverses substàncies per a observar reaccions químiques. Els canvis de color, l’alliberament de gasos, i l’aparició de bombolles són algunes evidències de canvis químics. Els alumnes van fer la reacció de descomposició catalítica del peròxid d’hidrogen utilitzant iodur de potassi com catalitzador, van precipitar el clorur de plata com a producte final d’una reacció química i van observar com canvia de color els esbandides bucals quan s’afegeix lleixiu. A més, sempre acompanyats al laboratori de Ciències de l’auxiliar de conversa en llengua anglesa, la nostra estimada Laura van der Meulen.