UNA CAMPIONA AL NOSTRE CENTRE

L’alumna Alba G. Salvadó, de 3r d’ESO B, sempre havia jugat a futbol a les activitats extraescolars, però a l’edat de 7 anys va provar el pàdel, i a partir d’aquell moment, la seva carrera esportiva no ha parat de tenir èxits. L’entrenador Anton Rozas la va descobrir, i des del primer moment va creure que l’Alba tenia un do especial per aquest esport.

Durant aquests set anys ha tingut molts premis, però és a l’any 2019 quan obté tres dels reconeixements més importants: Campiona d’Espanya amb el Club Más Pádel de Mèrida, 4ª classificació en el Mundial 2019, “Maestra” 1ª Classificació  en el Torneig Màster de Catalunya, on es convoquen les 8 millors parelles de Catalunya i campiona per equips de Catalunya.

Actualment L’Alba s’està preparant pel Campionat Nacional per equips que es durà a terme a principis de març de 2020 a Bilbao.

Molta sort Alba!! La teva carrera esportiva és imparable!!