Escola Verda premia 3r D d’ESO amb una excursió al CRAM

cram1

Fa uns dies, llegíem al número 17 de la revista aula 27 que el grup d’alumnes, que més havia destacat per la seva feina de gestió mediambiental al llarg del curs passat, rebria un premi, una excursió. Doncs bé, el 13 d’octubre, els alumnes de 3r D comprovaren que la feina ben feta i la constància tenen la seva recompensa.  En foren els guanyadors, i era el dia del premi: una excursió al Centre de conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM), al Prat de Llobregat.

A primera hora del matí, 23 alumnes de 3r D, la seva tutora i el professor de Biologia sortírem cap al CRAM amb el somriure dels guanyadors i molt il·lusionats per conèixer animals marins que mai no havíem vist fins ara tan d’a prop.

cram2

A les 10.00 h en punt, després d’esmorzar a la platja, acompanyats d’algun anèl·lid que va voler fer-se fotos amb nosaltres, entràrem a les instal·lacions. La monitora, molt amenament, ens va explicar quina és la feina que fan al CRAM i ens va fer una visita guiada al centre.

Ens encantà conèixer la Massa Gran, la 4×4, la Damm i la Casimiro, quatre tortugues d’aigua molt grans que nedaven cadascuna a la seva piscina particular.

cram3

A les 14.30 h, tornàrem a l’Institut, contents per haver gaudit d’un bon dia i ja pensant que seguiríem esforçant-nos i treballant pel medi ambient des de les aules. Tornarem a ser els millors del centre? Ho intentarem!