Don Fernando Sahuquillo

Acabem de saber que aquest cap de setmana ha traspassat Fernando Sahuquillo, professor del nostre centre fins a la seva jubilació.

El Fernando va desenvolupar  la tasca docent com a mestre  durant molts anys a l’escola Sant Bernat, per passar posteriorment al nostre institut. Són moltíssims els vila-secans i vila-secanes que l’han tingut com a mestre i segur que guarden un molt bon record de la seva tasca. Per la nostra part ens és fàcil recordar-lo fent experiments al laboratori amb l’alumnat .

Una abraçada molt forta als seus familiars, alguns dels quals formen part de la nostra comunitat educativa.

Fernando reposa en pau.