ATENCIÓ!!! ESTRENEM DUES OBRES DE TEATRE!!

Propera estrena al CELLER de VILA-SECA! Obres de teatre per part dels nostres alumnes:
  • El dia 31 de maig de 2023:
    • Una donzella instruïda. Representada pels alumnes d’arts escèniques i música de 4t d’ESO . Obra amb música i cançons en directe. Una donzella de l’edat mitjana lluita contra els costums de la seva època, empoderant la dona tot promovent la lectura i l’escriptura.
  • El dia 07 de juny de 2023:
    • Encara hi ha Romeus i Julietes? Representada pels alumnes d’arts escèniques de 1r de BAT . Adaptació lliure del clàssic de Shakespeare. Obra ambientada en ple segle XXI i conduïda per dues afamades “tiktokers” que us faran passar una estona molt divertida.

Venda d’entrades al hall de l’institut i una hora abans de l’obra al Celler.

US HI ESPEREM! NO US LES PODEU PERDRE!