Netegem la platja de la Pineda

El passat dissabte l’alumnat de 4t ESO participant de servei comunitari juntament amb persones voluntàries de la nostra zona vam realitzar una neteja de la platja de La Pineda. Vam trobar sobre tot pèl·lets, unes petites boles de plàstic provinents de la indústria petroquímica del Camp de Tarragona i que contaminen de manera preocupant les nostres platges. També vam recollir burilles, taps de plàstic, bastonets de les orelles i petites peces de plàstic que arriben a la platja per les marees i que no són més que trossos d’objectes de plàstic que la gent aboca al lloc equivocat.

Tots vam prendre consciència de la importància de tenir un entorn net i lliure de contaminants i també vam veure que el comportament individual de cadascú de nosaltres és molt important.

Moltes gràcies a tots els participants !

Comissió d’Escola Verda