4 emprenedors a l’Ajuntament

Avui dijous 18 de febrer, 4 alumnes de 4t ESO, en representació de l’optativa d’emprenedoria, han visitat la regidora d’Innovació i Turisme de l’Ajuntament de Vila-Seca, Cristina Cid, acompanyats pel professor Pep Carles.
L’objectiu d’aquesta visita era exposar els projectes d’elaboració pròpia amb els quals estan treballant, per a poder establir possibles sinergies i rebre feedback per part de la regidora. L’experiència ha estat molt interessant, i realment positiva per als nostres alumnes que, tot i els nervis, han realitzat molt bones presentacions. Des de l’Institut, volem agrair la predisposició, consells i ànims donats per part de la regidora Cristina Cid. Moltíssimes gràcies a tots els participants!