VI Fira Tastet de Ciència, un espai de divulgació científica escolar

El dissabte 11 de maig, es va celebrar a Reus la sisena edició de la Fira Tastet de Ciència. Van participar alumnes dels centres educatius de les comarques de Tarragona amb experiments i exposicions, relacionades amb l’àmbit científic, tecnològic i matemàtic, per explicar els coneixements adquirits durant el curs a la ciutadania.

Sota el títol ‘Batibull d’experiències’, els alumnes del Ramon Barbat Miracle van fer experiments de química i biologia com a reaccions amb canvis de color amb col llombarda, i com a la visualització i identificació de microorganismes i mostres citològiques al microscopi òptic.

Del nostre institut hi van anar els alumnes de Biologia i Geologia i de Física i Química de 3r ESO, acompanyats pels professors Jovita Gordo i Alberto Berenguer. Els alumnes que van participar-hi són: Arnau Aixalà Moya (3r ESO A), Claudia Carrasco Escalante (3r ESO A), Éric Celeiro Garrido (3r ESO A), Iker González Plou (3r ESO A), Tomás Molina Losada (3r ESO A), Daniel Moya Navarro (3r ESO A), Cristina Sánchez González (3r ESO A), Daniel Hao Chen (3r ESO D) i Yakira Dafne Luque Forcadell (3r ESO D).

En definitiva, la Fira és un espai de divulgació científica on els participants posen la ciència a l’abast de la ciutadania per fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació mitjançant experiències de base científica. Una fira molt interessant per a tothom i una gran experiència per als nostres alumnes que van gaudir molt i això és el més important.