Sortida al Parc de la Torre d’en Dolça

Els alumnes de 3r d’ESO i Aula Oberta van visitar, el passat dimecres 15 de maig, el Parc de la Torre d’en Dolça, un espai ple de tradició i llegenda. És una de les activitats que formen part del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Vila-seca, i que permet als alumnes descobrir, entre altres, la barraca de pedra seca, el sistema de depuració terciària, la fauna associada a les llacunes i a les construccions, la tradició agrícola i la vegetació típica mediterrània.

Els alumnes van participar prèviament en un taller d’anàlisi de pH de les aigües del parc natural a l’aula. D’aquesta manera, van identificar diferents valors de pH de diferents aigües amb mesuradors d’aquest indicador, reforçant de manera pràctica una part dels continguts donats durant el curs en les matèries de Biologia i Geologia i Física i Química de 3r ESO.