Residus Zero – STOP Alumini

En aquest curs, als alumnes de 1r d’ESO se’ls ha lliurat de forma gratuïta un porta entrepà per fomentar els hàbits respectuosos i responsables vers el medi ambient.

L’Ajuntament de Vila-seca, els va distribuir el curs passat als alumnes que aquest curs es troben a 2n de l’ESO. Amb aquestes accions, els alumnes de primer cicle disposen d’un recurs per evitar l’ús de l’alumini al centre.

Com bé ja sabeu, el centre forma part del programa d’Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya i per aquest motiu duem a terme diverses accions ambientals al llarg del curs, esperem la màxima implicació i participació.