Premi Macmillan 2017

La nostra alumna Míriam Guillem Morell ha guanyat un altre premi. En aquest cas es tracta del premi DEEA – MacMillan que l’editorial i el Departament d’Estudis Anglesos de la Universitat Rovira Virgili donen a la millor qualificació d’anglès de les PAU acompanyadaMacmillan_2017 d’un treball de recerca en anglès a  alumnes que estudien un Grau d’anglès a la URV. El premi consisteix en 400€ i un lot de llibres d’anglès instrumental de nivell Advanced. Enhorabona, Míriam! A la foto surt amb la Marta García, representant de l’editorial MacMillan i el representant de la URV, el professor John Style.

Premi Macmillan_2017