ESTADA A ALEMANYA DELS ALUMNES DE 1r DE BATXILLERAT (2014)

Els alumnes de 1r de Batxillerat han iniciat l’intercanvi amb els alumnes de secundària de la població de Kelkheim visitant el seu país de l’1 al 8 d’abril.

Allí han estat molt ben rebuts per alumnes i professors i han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà el sistema educatiu alemany. També han dedicat alguns matins a visitar les localitats més importants dels voltants. Així, a la primera foto els podeu veure davant de l’ajuntament de Frankfurt. També van estar a Wiesbaden ciutat coneguda pels seus banys termals. A la segona foto els veieu al mirador del castell de Heidelberg, una de les excursions que més els van agradar.

De moment, no heu vist les cares dels alumnes alemanys que realitzen l’intercanvi. Però tranquils, els tindrem amb nosaltres el proper mes de maig.