DIADA DE SANT JORDI (2014)

Hem tornat a celebrar la Diada de Sant Jordi un any més i volem ensenyar-vos algunes imatges de les activitats que han tingut lloc durant el matí.

Els alumnes de segon de Batxillerat han dut a terme una vetllada poètico-musical. Mentrestant, els alumnes de l’ESO han participat a la tradicional gimcana. Les proves eren de totes les matèries i, naturalment, realitzar una rosa ha estat una d’elles…

Una altra de les divertides proves que han passat ha estat el Karaoke. Els professors encarregats han compartit l’entusiasme dels seus alumnes.

A més a més, a la sala Josep Gras s’ha celebrat una edició del Pica Lletres. S’ha de dir que, en aquest cas, els vencedors sí han estat del nostre institut. I, és clar, hem tingut actuacions com la de les alumnes de l’optativa de dansa oriental.

Mentrestant, els alumnes de 3r d’ESO venien punts de llibre a Vila-seca per tal d’aconseguir diners per al viatge de final d’etapa.