DIA MUNDIAL DE LA POESIA 2014

La Residència Vila-seca va acollir el passat 21 de març els participants del Dia Mundial de la Poesia, un acte organitzat des del Pla Educatiu d’Entorn de Vila-seca. A banda de les autoritats presents, el protagonisme va recaure sobre els alumnes de les escoles i instituts del municipi, que van llegir un seguit de poemes. La nostra representant fou la Selene Sánchez, de 4t d’ESO B, que va llegir “Antígona” de M. Ã?ngels Anglada, un poema triat en commemoració dels quinze anys de la mort d’aquesta escriptora.