EMPRENEDORIA AL RAMON BARBAT

El passat dilluns 22 de novembre, en Lluís, de l’empresa Petits Enginyers, va venir a l’institut a realitzar una classe magistral als alumnes de l’optativa d’emprenedoria de 4t d’ESO.
El motiu d’aquesta visita va ser pels premis InJUè Emprèn Dipta, impulsat per la Diputació de Tarragona amb la col·laboració de la URV, en els quals participa el nostre Institut. Aquests premis volen fomentar l’esperit emprenedor dels més joves, motiu pel qual es realitzen aquest tipus de classes. L’experiència va ser molt interessant, i va ajudar als nostres alumnes a definir el projecte amb el qual estan treballant i que presentaran al concurs.
Des d’aquí, agraïm al Lluís el seu temps i animem als nostres participants en aquest nou repte.