Catskills: Medalles pels nostres alumnes

El passat 23 de novembre es va dur a terme el lliurament de medalles a l’alumnat guanyador del Catskills 2021. Els nostres alumnes Marc Padilla i Alejandro Mendoza van ser dos dels guardonats amb medalla de plata i de bronze respectivament. A les fotografies els podeu veure amb el seu professor Cesc Bonet i el Director General de Formació Professional, Sr Àngel L. Miguel i amb el mateix Conseller d’Educació, Sr Josep González i Cambray. D’aquesta manera s’ha volgut reconèixer tot l’esforç que han fet aquests alumnes i el seu professorat per competir en un campionat de gran rellevància a nivell de país. Un cop més: moltes felicitats a tots!!!