CLÀUDIA VICIÉN MOYA, PREMI DE PLATA DEL CONCURS COCA-COLA

El nostre institut vol felicitar la Clàudia Vicién Moya, alumna de 2n ESO C- per haver estat guardonada amb el premi de plata en el 40è Premi de Relat Breu de Coca-Cola en llengua catalana.

IMG-20170604-WA0001El dissabte 3 de juny a les 11 hores es va fer l’acte de lliurament dels premis al Gran Teatre Xinès de Port Aventura.

Aquest premi literari Coca-Cola té com a objectiu promoure l’expressió escrita entre els alumnes de 2n ESO, i ajudar als participants  a intentar complir el seu somni de convertir-se en escriptors.

Enhorabona, Clàudia!

IMG-20170604-WA0002 (1)