Cadena de favors

Els alumnes de 1rESO hem engegat una cadena de favors.

Durant les pròximes tres setmanes, cadascun de nosaltres ens hem compromès a fer tres favors a tres persones properes de forma desinteressada; demanant -si ens donen les gràcies- que “tornin”el favor fent-ne un a tres persones més i així successivament i així crear una cadena de favors. La idea va sorgir després de visionar la pel·lícula del mateix nom.
Els alumnes de 1rESO han triat dos favors a fer i els hem “etiquetat” amb el nom del valor que més s’hi ajusta; (valors de convivència que hem treballat des de tutoria).

El tercer favor és innegociable: comportar-se adequadament amb els profes. Nosaltres respondrem, és clar! amb el mateix “favor”