Visita al Castell

Els alumnes de 1r de Batxillerat A han pogut visitar  l’exposició que duu el títol “La resistència del signe”, i  que, amb la col·laboració de la Fundació Vila Casas,  i organitzada per l’Ajuntament, es pot visitar al Castell de Vila-seca. L’alumnat ha pogut conèixer el gran artista de renom internacional, Antoni Tàpias, amb un recorregut per una part de les seves obres i de la seva vida. En una de les sales han pogut veure l’original del logotip de la Universitat Rovira i Virgili, a la que possiblement molts d’ells aniran a estudiar. La visita guiada els ha permès conèixer també la tècnica del gravat i han pogut connectar amb determinats quadres que calia identificar amb l’ajut d’uns petits textos que la guia els havia lliurat a l’inici de la visita.

Agraïm a la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Vila-seca l’oportunitat que el contacte amb l’art no sigui només per mitjà de llibres i webs.