Ruta per la Barcelona històrica amb l’alumnat de 2n de batxillerat humanístic i social que cursen Història de l’Art.

Hem visitat les restes arqueològiques de l’antiga Barcino (necròpolis,  muralles i temple d’August), la part medieval de la ciutat (catedral, Santa Maria del Mar, carrer Montcada),  la plaça de Sant Felip Neri, amb l’arquitectura  renaixentista i barroca que es conserva juntament amb les restes dels bombardejos que va patir la ciutat durant la guerra civil, i també hem pogut veure la col.lecció del Museu etnològic i de les cultures del món.
Sortida que hem aprofitat i gaudit molt.
.
Fotografies de l’alumna Núria Gener, de 2n BAT B