VISITA DE L’AUTOR “El niño con los pies de trapo”

Avui a classe de Batxillerat, hem tingut el plaer de conèixer Rafael Junquera, l’escriptor del llibre “El niño con los pies de trapo”.

Llicenciat en periodisme i econòmiques per la Universitat de Suffolk a Boston, en els últims 20 anys s’ha convertit en un dels periodistes de referència al sector de les comunicacions.

“El niño con los pies de trapo” és una selecció de contes, una sèrie de reflexions en les que es desmitifica el que sembla important i es dóna importància en espais que semblen insignificants.

Un espai de reflexió que els nostres alumnes treballaran a Literatura i llengua castellana.

A partir del treball de llengües, els alumnes investigaran a fons el món de la il·lustració per poder fer una exposició artística de cadascun d’aquests contes.

L’exposició es podrà veure del 15 de gener al 6 de febrer i l’ inauguració serà divendres 14 de gener a les 18h a l’espai expositiu de Can Ramis de Sant Celoni.