Informació primer dia de curs i reunions famílies

El proper  dimecres 6 de setembre (alumnat d’ESO), i dimarts 12 de setembre (Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior) comença el nou curs 2023-2024. El primer dia el dedicarem a fer la presentació del curs i l’horari serà el següent (el transport escolar ja està avisat):

Dimecres 6 de setembre  1r, 2n, 3r i 4t d’ESO De 10 a 12 hores Rebuda i presentació dels tutors a les respectives aules*. A  1r d’ESO, l’Equip Directiu passarà per tots els grups a donar la benvinguda.

Dimarts 12 de setembre

1r Batxillerat Sortida cohesió El dimarts 12 tenen programada una sortida a la Granja Escola en horari de 9:30- 13:30h.

El dimecres 13 Inici de les classes en horari de 8:25 a 14:50 hores. A  1r de Batxillerat, l’Equip Directiu passarà per tots els grups a donar la benvinguda*.

2n Batxillerat De 8:25 a 14.50 hores Rebuda i presentació dels tutors a les respectives aules(8:25 a 9:30)*. A continuació inici de les classes en horari habitual.
 1r i 2n CF Grau Mitjà De 8:25 a 14:50 hores Presentació dels tutors a les respectives aules i inici de classes*.
1r i 2n CF Grau Superior De 15.15 a 21.15 hores Presentació dels tutors a les respectives aules i inici de classes*.

*Us recordem que com cada curs el  dia de la presentació es repartirà una agenda a cada alumne.

Reunions famílies:

A continuació us detallem els horaris de les reunions de famílies d’inici de curs en què us explicarem el currículum i el funcionament  del nou curs acadèmic que tot just ara comença.

DIA HORA CURS LLOC
Dimarts 5 de setembre

17h Reunió de famílies de  1r d’ESO Sala d’actes
Reunió de famílies de  2n d’ESO Aules de 2n d’ESO
18h Reunió de famílies de 1r de BAT Aules de 1r de BAT
Reunió de famílies de 2n de BAT Aules de 2n de BAT
Reunió de famílies de 1r CFGM Aules de CFGM
 Dimarts 12 de setembre 17h Reunió de famílies de 3r d’ESO Aules de 3r d’ESO
18h Reunió de famílies de 4t d’ESO Aules de 4t d’ESO

Us volem recordar que la vostra assistència és molt important per tal que conegueu de primera mà tota la informació que fa referència a l’educació i aprenentatge dels vostres fills/es, així com per tenir un primer contacte amb el tutor/a, que d’ara en endavant serà l’enllaç entre vosaltres i l’institut.

Els dossiers informatius d’inici de curs els podreu trobar penjats a la web http://www.insbaixmontseny.cat/

Agraïm per endavant la vostra assistència.