AL BATART INAUGUREM ELS ARTISTES A L’AULA

Avui a classe hem pogut inaugurar els “Artistes a l’aula”. Aquest projecte consisteix en portar artistes a l’aula. L’objectiu és promoure un intercanvi entre el món cultural i l’educatiu: d’una banda, artistes creadors i professionals de les arts i la cultura que s’acosten al professorat i a l’Institut i, de l’altra, alumnes que poden tenir una connexió més estreta amb la vida cultural de l’entorn.

Així doncs aquest matí hem tingut a l’Helena Travesset, ex alumna de l’Institut Baix Montseny que després va marxar a fer l’artístic a Granollers. Actualment està acabant la formació de fotografia i ens ha pogut compartir com ha sigut la seva evolució des de que va marxar a 4t d’ESO.

També ens ha fet una mostra dels seus treballs artístics relacionats amb el món de la imatge i els alumnes han pogut resoldre dubtes.

Moltes gràcies a la primera artista convidada!