Taller de gestió d’estrès a batxillerat de la Soraya Díaz

Aquest mes d’octubre la Soraya Díaz ha presentat el Treball final  de màster que  consistia en un article científic a on explicava l’activitat  realitzada  durant els  mesos de gener a juny del curs  passat amb un grup d’alumnes de 1r de batxillerat al nostre institut.
Per a la  formadora i per  al grup  d’alumnat  participant  va ser  una  oportunitat poder haver fet aquest taller  centrat  en  el  mindfulness, la  gestió  de  l’estrès  davant  els  exàmens, i saber aplicar tècniques d’estudi.
Va  ser  molt  important  la  col.laboració  de  l’equip  de  tutors de  primer de batxillerat  i la participació voluntària d’un grups d’alumnes de 1r.
Us adjuntem l’article que ha presentat la Soraya Díaz per a que en pugueu veure el programa i en quins aspectes va treballar durant els mesos que va durar el taller.  Més enllà  de  la investigació,  ha estat tot un  aprenentatge  pels adolescents  que  van  participar, i  agraïm a  la  Soraya  haver  pogut  compartir amb ella aquesta experiència.