Mobilitat

mobilitat1

Mobilitat: Viatjar per aprendre

El nostre centre promou i participa en l’organització de projectes europeus de mobilitat, un valor afegit als nostres estudiants que ofereix la possibilitat d’enriquir la formació dels alumnes.

Els projectes internacionals Erasmus+

Trobareu més informació sobre el projecte de Mobilitat internacional Erasmus + a la nostra web d’Erasmus

Mobilitat a l’ESO

Intercanvi lingüístic adreçat a l’alumnat de l’optativa de francès de l’ESO per promoure el coneixement de la cultura francesa i perfeccionar l’idioma en un contacte real amb amb diferents escoles franceses com el Collège Jean Rostand de Lamotte-Beuvron de Franca, conjuntament amb l’Institut Martí i Pol de Roda de Ter o a Champdeniers-Saint Denis, prop de Poitiers conjuntament amb l’escola de Casals Gràcia de Manlleu

Mobilitat al Batxillerat

Aquest projecte d’intercanvi lingüístic i cultural neix de la convicció que l’aprenentatge de l’anglès, entre els nostres alumnes els ha de permetre una major autonomia i alhora mobilitat en el que serà, molt probablement, el seu espai de treball: la Unió Europea. Per aquest motiu  l’alumnat de batxillerat  viatja cada curs escolar a Overpelt (Bèlgica) acompanyat de 2 professors del centre.

Mobilitat a la FP

Des dels cicles formatius es promociona la mobilitat internacional per tal d’oferir experiències més enriquidores a nivell cultural, social i formatiu. Cada cicle ofereix experiències pròpies relacionades amb el propi perfil professional:

• En primer lloc, destacar que el centre disposa de la Carta ECHE, la qual permet accedir a suports per dissenyar projectes internacionals en el context europeu i dins l’àmbit de l’educació superior.
  • Des del CFGS Integració Social s’ofereix l’oportunitat de conèixer la realitat d’un país pròxim i al mateix temps llunyà com és el Marroc (Fez).
  • Des del CFGS Educació Infantil s’ofereix l’oportunitat de conèixer realitats d’innovació pedagògica a l’àmbit de l’atenció educativa infantil, com per exemple els serveis educatius de Pistoia, els serveis educatius de San Miniato i serveis educatois del País Basc.
  • Des del CFGM Atenció a persones en situació de dependència s’ofereix l’oportunitat de conèixer diferents realitats, com cursos de formació de nivell universitari en el context de la Universitat de Granada (Mojàcar), visita a centres del País Basc, així com a Dinamarca (Aarhus) per conèixer la seva realitat d’assistència psicosocial amb el nostre partner Centre SOSU, Aarhus.
  • A més, es promou la realització de les pràctiques en empreses en contextos internacionals, com ara Dinamarca o Itàlia.