ESTADA FEZ (MARROC)

El projecte JAIMA té per finalitzat trencar estereotips, mites i prejudicis erronis sobre la cultura magrebina i col·laborar mitjançant l’intercanvi de coneixements i experiències amb treballadors de l’àmbit social i educatiu, actualment treballant al Marroc en diverses entitats. El projecte Jaima sorgeix de la proposta de l’entitat d’origen magrebí Avenir que facilita l’estada a la ciutat de FEZ i el coneixement de la situació i la realitat social al Marroc. Com a tal, Avenir, dins del seu projecte Fes-Sí, cerca guies, allotjament, transport i tota la logística dels grups d’estudiants que visiten les entitats a Fez, assumint també el paper de responsable i organitzador davant del govern.

Durant aquesta estada es realitzen diferents visites i intercanvis, entre elles ressalta el centre Basma, que atén menors amb discapacitat intel·lectual, i el Centre Multifuncional Batha, que treballa per l’autonomia i l’empoderament de les dones, vista a una Madrassa (escola tradicional infantil marroquina), entre d’altres. En els dos cursos anteriors hi han participat 65 alumnes del CFGS Integració Social i del CFGS Educació Infantil i un total de 5 professors/es.

Aquest curs hi van un total de 40 alumnes del CFGS Integració Social i del CFGM Atenció a persones en situació de dependència. Que tingueu molta sort!