Acollida

Acollida Digital del Professorat

L’arribada d’un nou docent requereix una acollida general que cal tenir protocol·litzada. Dins aquesta acollida general es troba l’acollida digital, tant pel que fa al professorat de nova incorporació al setembre com el que es va incorporant durant el curs.

En arribar un docent de nova incorporació al centre és recomanable que s’efectuïn les següents accions:

1. Actualització de les seves dades a Esfera.
  2. Usuari Xtec. En el cas que el docent no disposi d’usuari xtec el/la director/a li gestionarà l’alta. Disposar d’aquest usuari és imprescindible per a la comunicació corporativa del docent.
  3. Ordinador portàtil del docent. Se li proporcionarà l’ordinador portàtil del PEDC. El docent comprovarà que pot iniciar sessió amb el seu identificador digital (credencials).
  4. Correu de centre del docent. El professorat nou disposarà d’un correu de centre amb domini @jaumebalmes.net. Si el docent disposa usuari xtec es mantindrà el mateix usuari pel correu corporatiu, en cas contrari se li donarà un usuari provisional i contrasenya que s’haurà creat al començament de curs. La primera vegada que es connecti al correu l’usuari haurà de canviar la contrasenya. Cada usuari serà afegit a grups que serveixen com a llista de distribució de correu i per accedir als documents i unitats compartides del centre.
  5. Usuari de Moodle. El mateix usuari i contrasenya servirà per accedir als cursos de Moodle creats pels departaments. L’usuari podrà crear nous cursos, si cal.
  6. Usuari de iEduca, per informar-se dels horaris, comunicació amb les famílies, gestionar les faltes i incidències de l’alumnat.
  7. Web del centre. Procediment i protocol per publicar articles o afegir continguts. Informació dels drets d’imatge de l’alumnat.
  8. Impressió i escaneig de documents. L’usuari serà el mateix que el correu i la contrasenya la mateixa que se li dona inicialment però en minúscules.
  9. Informació sobre la cultura digital del centre que s’ha explicat anteriorment.