Pla d’obertura de centre

Benvolgudes famílies,

Hem rebut per part del Departament d’Educació instruccions per organitzar l’obertura del centre, que es produirà a partir del dia 2 de juny, sempre i quan el municipi de Manlleu estigui en fase 2 de desconfinament.

De tota manera, no oblidem que el curs 2019-2020, a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic el 19 de juny, i no es realitzaran activitats lectives presencials de cap tipus.

Tot i així, donem algunes instruccions per a una bona organització en la reobertura del centre.

1. Qualsevol activitat que s’organitzi de forma presencial serà de caràcter voluntari. Per poder accedir al centre els requisits imprescindibles són:
  • Que l’alumnat no sigui de risc o compti amb la conformitat del/de la pediatre o metge de referència (que no pateixi malalties respiratòries greus, malalties cardíaques greus, malalties que afecten al sistema immunitari, etc
  • Que l’alumnat no tingui símptomes, no hagi estat en contacte amb cap positiu en COVID-19 en els últims 14 dies.
  • Que porti signada pels pares/mares la declaració de responsabilitats. Aquest full el podreu trobar al final del Pla de reobertura del centre,  Allà trobareu l’enllaç per accedir-hi. Recordeu que aquest full l’haureu de portar imprès i signat pels pares/mares per poder entrar al centre.
  1. Es podran realitzar tutories personalitzades presencials per l’acompanyament educatiu i orientació pels alumnes de 4t, i també per oferir acompanyament emocional a l’alumnat que ho necessiti.

Els coordinadors de nivell organitzaran les entrades i sortides del centre, per a que hi hagi el mínim contacte. Les aules de 1r d’ESO seran les que es faran servir sempre i es netejaran abans i després de les rebudes de l’alumnat. Mai se superarà la ràtio de 15 alumnes per aula, seguint la normativa sanitària. En breu es concretaran les hores d’entrada  i sortida del centre, en grups reduïts.

Les actuacions previstes seran les següents:

• 4t ESO: dia 2 i 3 de juny (de 9h a13h) i dia 4 de juny (de 9h a 11h) l’alumnat podran venir al centre per ajudar a fer les preinscripcions de batxillerat i cicles.
  • De 1r a 3r d’ESO: Els dies convinguts seran:
    • Dia 8 i 9 de juny: 1r ESO
    • Dia 10 i 11 de juny: 2n ESO
    • Dia 12 i 18 juny: 3r ESO
  • Batxillerat:
    • 2n batx. A: dia 4 de juny: L’alumnat podrà venir al centre  a fer les preinscripcions de les PAU (de 11h a 13h)
    • 2n batx. B: dia 5 de juny: L’alumnat podrà venir al centre  a fer les preinscripcions de les PAU (de 9h a 13h). Algunes classes presencials per preparar la selectivitat segons pla de reobertura.
    • 1r batx.: dies 22 i 23 de juny (de 9h a 13h)
  • Cicles formatius: Tots els contactes que es facin amb l’alumnat serà telemàtics. En cas que algun tutor necessiti trobar-se amb algun dels seus tutorands, contactarà amb ell/ella personalment i es fixarà dia i hora.

Cordialment

Equip directiu