Preinscripció cicles formatius de grau mitjà

La preinscripció aquest curs es farà del 2 al 8 de juny de 2020

A les persones que volen cursar un cicle de grau mitjà de formació professional i compleixen els requisits d’accés (encara que cursin altres ensenyaments al mateix centre).

El tràmit de preinscripció es realitza de manera telemàtica a la pàgina web del Departament d’Educació.

Si s’emplena la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne.

Si s’emplena la sol·licitud amb suport informàtic, cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud enviada per Internet a ies-antoni-pous@xtec.cat. Si no s’ha pogut validar electrònicament, també s’haurà d’enviar per correu electrònic la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne. I si l’alumne/a és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, caldrà enviar també el llibre de família.

A l’assumpte del correu és necessari posar-hi el nom de l’alumna/e, curs i estudis, per tal de facilitar-ne la gestió.