CALENDARI PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

11 de juny Llista ordenada definitiva
06 de juliol Oferta final de places escolars
07 de juliol Llista d’alumnes admesos  Alumnes preinscrits amb l’assignació corresponent  Llista d’espera
08 al 10 de juliol Reclamacions a les places assignades d’ofici (aquests tres dies només s’atendran presencialment les reclamacions a les assiganacions d’ofici).

Des del 8 al 17 de juliol es poden presentar reclamacions de forma telemàtica.

13 al 17 de juliol Matrícula. Cal demanar cita prèvia quan vingueu a recollir els impresos i documents.

AJUTS DE MENJADOR CURS 2020-2021

Accés al tràmit

• Telèfons d’assistència per omplir la sol·licitud: 667 366 863 – 638 684 531 (es pot demanar cita prèvia per fer l’atenció telefònica)
  • Telèfon d’informació 012
  • Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6 atenció amb cita prèvia – 935511000
  • OME Sant Andreu, c/ Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats atenció amb cita prèvia
  • OME Ciutat Vella, Placeta del Pi, 2 atenció amb cita prèvia
  • Institut Rambla Prim, c/ Cristóbal de Moura 223 atenció amb cita prèvia

Del 23 de juny al 9 de juliol, ambdós inclosos.

Presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, fins al 10 de juliol.

A CM fem ritmes i ballem

La Ivette, mestra de música de l’escola, ha estat treballant amb tots els nens i les nenes de 3r i 4t una sèrie de percussions corporals i passos de ball per acompanyar la cançó de Dance Monkey.
Moltes families s’han animat a participar i aquest ha… Llegeix més»