Reflexionem amb el Laboratori de transformació pedagògica

Com a escola participant al programa PAcTE/Eines per al canvi des de fa 3 cursos  volem compartir les reflexions sobre les preguntes plantejades el passat 21 de setembre a la jornada de benvinguda del laboratori de transformació.
Des de fa uns anys a l’Escola Pegaso estem fent treball en xarxa i reflexió pedagògica per a transformar l’escola amb criteri i amb acompanyament.… Llegeix més»

COMENCEM EL CURS AMB INNOVAMAT

Aquest curs ple d’il.lusions i ganes d’aprendre engegem amb l’aprenentatge de les matemàtiques amb una proposta amb manipulació de materials i  diàleg matemàtic amb contingut i estratègies innovadores.

L’escola estrena nou logo!

Durant aquest curs hem pogut col·laborar amb el CEE Pont del Dragó i els seus alumnes d’últim curs del CFGM d’Arts gràfiques.  Han fet el seu projecte de final de cicle amb nosaltres redissenyant el logo de l’escola, que feia temps que volíem actualitzar.
Després de… Llegeix més»

2n anem de colònies a Palamós

Els grups de segon hem gaudit d’uns dies a  La Fosca de Palamós,  on a més de fomentar la convivència hem pogut aprendre moltíssimes coses del mar, de com cuidar-lo i hem fet diferents activitats  entre d’elles les aqüàtiques .

Anem a la biblioteca!

El passat divendres els infants de segon vam anar a visitar la biblioteca Marina i Clotet. Vam passar un matí molt agradable , ens van explicar contes d’hàmsters i vam poder agafar llibres en prèstec.
Encara no tens el carnet de la biblioteca? A què esperes?… Llegeix més»