Activa

En cas de necessitat psicològica no dubteu a posar-vos en contatce amb l’escola al mail escolapegaso@xtec.cat

També teniu a la vostra disposició altres telèfons d’emergència:

• Infància Respon: 116111

• Violència de Gènere: 016

#TOT ANIRÀ BÉ

Anem al laboratori!

Hem estat treballant la reproducció de les plantes i hem anat al laboratori per veure al microscopi com és el pol·len, el pistil…
És al·lucinant el que hem vist!
Us convidem a veure-ho!

Sortida Can Framis

Les nenes i els nens de P4 hem anat al museu Can Framis a veure els quadres de l’Agustí Puig i després hem fet un taller, en el què hem fet el nostre propi quadre, estripant paper i pintant amb ceres.
Ens ho hem passat molt… Llegeix més»

CAN GEL

Els alumnes de 3r hem anat a visitar la granja Can Gel a Dosrius.
Hem fet tallers de cuina i hem conegut el funcionament d’una granja de vaques lleteres.

Tallers de carnaval

Avui ha estat un dia especial a infantil, hem fet els tallers de carnaval! Hem pogut escollir fer un antifaç, un medalló, unes maraques, una corona, una corbata o un barret i tot això barrejats els nens i nenes de P3, P4 I P5! Ens… Llegeix més»