PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

• Número desempat: 69.448
  • Llistat ordenat (7 maig)
  • Oferta definitiva de places (4 juny)
  • Alumnes assignats
  • Alumnes preinscrits (amb centre assignat)
  • Llista d’espera

L’escola estrena nou logo!

Durant aquest curs hem pogut col·laborar amb el CEE Pont del Dragó i els seus alumnes d’últim curs del CFGM d’Arts gràfiques.  Han fet el seu projecte de final de cicle amb nosaltres redissenyant el logo de l’escola, que feia temps que volíem actualitzar.
Després de… Llegeix més»

2n anem de colònies a Palamós

Els grups de segon hem gaudit d’uns dies a  La Fosca de Palamós,  on a més de fomentar la convivència hem pogut aprendre moltíssimes coses del mar, de com cuidar-lo i hem fet diferents activitats  entre d’elles les aqüàtiques .

Anem a la biblioteca!

El passat divendres els infants de segon vam anar a visitar la biblioteca Marina i Clotet. Vam passar un matí molt agradable , ens van explicar contes d’hàmsters i vam poder agafar llibres en prèstec.
Encara no tens el carnet de la biblioteca? A què esperes?… Llegeix més»

INVESTIGUEM LES ABELLES A 2n

Què li ha passat? 🐝
Una  abella morta trobada al nostre pati hem observat amb lupa de mà . Després d’una pluja d’idees per respondre la pregunta ens hem adonat que necessitàvem anar al laboratori a buscar una lupa més sofisticada per poder-la observar amb més… Llegeix més»