PREINSCRIPCIÓ I PORTES OBERTES

PORTES OBERTES VIRTUALS
Farem dues xerrades en format telemàtic (cliqueu a l’enllaç i epereu que us donin accés)
Divendres 26 de febrer a les 9:30h https://meet.google.com/ips-faxs-guo
Dimecres 10 de març a les 15h https://meet.google.com/omv-bmzw-hpy

Clica AQUÍ per conèixer més sobre el nostre projecte.

PORTES OBERTES PRESENCIALS

Oferim visites curtes (30 minuts) en grups de 10 màxim (només un membre de la família) complint les directrius de seguretat del Consorci d’Educació de Barcelona i les mesures higièniques pertinents.

Els grups estan plens però podeu enviar un mail a escolapegaso@xtec.cat  per si podem oferir algun altre dia de visites
o trucar al 677465421 (de 9 a 16:30h).

PREINSCRIPCIÓ

La presentació de sol·licituds serà del 15 al 24 de març de forma telemàtica.

Podeu consultar tota la informació del procés a la web del Consorci

Un cop feta caldrà enviar el resguard de la sol·licitud per mail a escolapegaso@xtec.cat adjuntant la documentació escanejada o en fotografia visible.

DOCUMENTACIÓ
  • Còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet), o de la targeta de residència on consti el NIE o del passaport, si es tracta de persones estrangeres. Quan el domicili habitual al·legat no coincideixi amb el del DNI o NIE, cal fer-ho constar al correu que envieu al centre, perquè el Consorci d’Educació de Barcelona pugui fer la consulta del domicili per interoperabilitat.
  • Si s’escau, la documentació acreditativa dels criteris de prioritat que dónen punts (discapacitat, família nombrosa o monoparental…)

Textures a 6è

A 6è hem treballat les textures a partir dels gravats de Rembrandt i hem aplicat aquesta tècnica a l’hora de dibuixar una palmera que tenim al pati. A més a més, ho hem fet en format gran de paper Din A-3 i el resultat està… Llegeix més»

Aprenem Braille.

Avui un company ens ha ajudat a conèixer l’escriptura en Braille i hem pogut escriure els nostres noms amb aquesta escriptura. Ha estat emocionant!

Expliquem el Break Out

Ja fa uns dies els i les alumnes de la classe de Harry Potter vam fer un Break Out, que és com un Escape room, però l’objectiu és poder obrir un candau, en el nostre cas un candau digital i de colors.
Podeu veure l’article anterior… Llegeix més»

Tallers de carnestoltes a 1r

Un any més, per carnaval hem tornat a fer el taller d’antifaços, però això sí, organitzats en grups bombolla. La canalla ha tornat a gaudir de poder deixar anar la seva creativitat i de relaxar la rutina del curs.

A 2n B hem fet el lapbook dels Hàmsters

La classe de 2n va escollir el nom de la classe: Els hàmsters.
Després de treballar molt, el resultat del projecte ha estat aquest llibre desplegable amb les idees principals que hem après.
Desitgem que us agradi!

Descomposem nombres a 2n B

Els alumnes i les alumnes de 2n B estem treballant la descomposició dels nombres de manera manipulativa. Ja coneixiem les unitats i les desenes tot jugant amb  les regletes i ara descobrim les centenes. Com sempre ens ajudem plegats!