BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Ja s’acosta Sant Jordi… Aquesta és un festa tradicional que cada any ens agrada molt celebrar a l’escola realitzant activitats especials amb els nens i nenes. Aquest any no el podrem passar plegats però no volem deixar de celebrar-lo amb vosaltres!
És per aquest motiu, que des del claustre de mestres hem pres la iniciativa de regalar-vos un conte cada dia durant aquesta setmana tan especial.
Alguns mestres del claustre ens hem gravat des de les nostres cases explicant-vos un conte. Esperem que us agradin i que això ens faci estar una mica més a prop vostre. Cada dia els penjarem a la pàgina web de l’escola per tal que els pugueu veure en família!
També us animem a que si des de casa us voleu gravar explicant un conte o una història ho feu i ens envieu el vídeo al correu electrònic de l’escola c5005090@xtec.cat
Aquells vídeos que envieu els podrem compartir amb la resta de companys i companyes de l’escola. De ben segur que serà bonic i ens farà molta il·lusió veure-us explicant contes i històries que us agradin.

Una altra activitat que també us proposem i adjuntarem a la graella d’activitats de la setmana consisteix a fer una rosa per poder-la penjar al balcó o finestra de casa el dijous 23 d’abril per poder celebrar Sant Jordi d’una manera diferent.
Així doncs, només cal buscar materials per fer un dibuix o una manualitat d’una rosa ben maca i compartir-la amb una fotografia.
Una vegada fet això, guardeu la rosa en un lloc que recordeu i no es faci malbé. I el dia 23 d’abril recordeu penjar-la a les vostres cases perquè tothom la pugui veure.
Un enviem molts ànims i esperem poder veure’ns molt aviat!
VISCA SANT JORDI!
Volíem aprofitar per ensenyar-vos l’hort de la nostra escola. Tot i no estar a l’escola les hortalisses que vam plantar a principis de març ja estan creixent…
Quin goig que fan!
Les mestres d’educació Infantil EI3-EI4 volem compartir amb vosaltres una de les moltes converses que realitzem a l’aula. En aquesta presentem les nostres joguines.
Esperem que us agradi!
Tot seguit us adjuntem orientacions i activitats que el Departament d’Educació ens ha fet arribar a l’escola en relació amb el temps que estem compartint amb els nostres infants. Aquestes han estat complimentades amb altres activitats proposades pel claustre de mestres de l’escola.
Tal com podreu comprovar, trobareu tant taques com orientacions adreçades tant als infants d’educació Infantil com d’educació Primària.
Esperem que us ajudi a passar millor aquest temps a casa! Us trobem a faltar! #joemquedoacasa #totaniràbé
Avui la tutora de Cicle Inicial, la Magda, ha volgut compartir amb els seus alumnes un vídeo dels assajos del FLASHMOB del Petit Príncep.
Una abraçada ben forta nens i nenes de Cicle Inicial!
Ens ho vam passar molt bé treballant els sentits (fred i calent), tot jugant amb l’aigua en els seus diferents estats.
Treballem el color vermell amb intura i palets de netejar les orelles. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt!
Els nens i nenes de 3r hem començat a treballar les fraccions. Esperem aprendre molt, ja que el tema ens agrada força!
S’apropa el període de preinscripció i des de l’equip de mestres ens agradaria que les famílies conegueu el projecte educatiu, l’organització, la manera de treballar… i considerem que la millor manera de fer-ho és entrant a la nostra escola per poder veure de primera mà què fem i com ho fem.
Així, estem oberts a rebre la vostra visita, per la qual cosa us facilitem el nostre telèfon 973 19 11 77 i el correu c5005090@xtec.cat per trobar la millor data.
Us mostrem un tríptic de l’escola que recull la informació més rellevant sobre la seva línia pedagògica, així com el cartell de la preinscripció.
Tanmateix, també us enllacem la informació general referent a la preinscripció per al curs 2020-2021 que la trobareu a la següent web: del Departament d’Educació
Us esperem!
Hem fet unes menjadores per als ocells del pati. Com l’altre dia vam plantar enciams a l’hort i vam posar-hi una xarxa perquè els ocells no se les mengin (com ens va passar a l’inici de curs)… Som conscients que els ocells s’han d’alimentar i els hem volgut ajudar. Ara esperem veure’ls venir a menjar…
Fa uns dies, el Pere, l’aprenent d’educació Musical, ens va ensenyar el seu instrument, el saxofon.
Durant el dia d’avui els nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola han realitzat una Sortida de ZER a Barcelona.
La sortida ha transcorregut, bàsicament, pel recinte del Cosmo Caixa on hem pogut gaudir de les diferents exposicions i experiències que ofereix.
També ha estat una bona oportunitat per fomentar la convivència entre nosaltres, així com amb els nostres companys/es i mestres de l’escola de Torrelameu.
Ens ha agradat molt i hem après molt!
Durant el matí d’ahir, els alumnes de sisè van anar a l’institut adscrit, l’institut “La Caparrella”, a realitzar una jornada de convivència.
Amb aquesta jornada, l’institut pretén que s’estableixin nous vincles entre els alumnes dels centres de Primària adscrits.
Així durant el matí, els nens i nenes de sisè van realitzar diferents activitat a les instal·lacions de l’institut.
Va estar una gran jornada!
Després de preparar l’hort, durant aquesta setmana els alumnes de l’escola hem anat a l’hort de l’escola a plantar.
Ara l’haurem de cuidar i regar per tal de poder recollir els fruits!
Per acabar de celebrar el Carnaval hem fet una xocolatada tota l’escola. Estava boníssim!
Els alumnes de cinquè durant el matí d’avui han anat a la pardeta del Jarana a demanar planter per plantar-lo a l’hort de l’escola. Ara ja ho tenim tot a punt per plantar-ho el dilluns.
Moltes gràcies!
Avui durant el matí, tota l’escola hem gaudit d’una obra de teatre titulada “El Rei Carnestoltes” organitzada per l’AMPA.
Ens ha agradat moltíssim!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola ben desconjuntats.
“Saps que estem a l’hivern? A que se’t fa etern? Cansats de portar la mateixa roba estem i el divendres per venir a l’escola ben desconjuntats ens vestirem!”