BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Els alumnes de sisè hem elaborat uns projectes sobre les energies renovables i la seva viabilitat per implementar-les al nostre poble.
Aquest projecte ens ha permès prendre consciència sobre la importància d’aquest tipus d’energies per tal de fomentar una societat més sostenible.
Tot seguit us ensenyem els nostres treballs.
Esperem que us agradin!
Avui a l’escoleta ens hem disfressat dels personatges de la llegenda de Sant Jordi envoltats d’una muralla de cartró, que bé ens ho hem passat!
Durant aquesta setmana a l’escoleta farem activitats per celebrar aquesta tradició! Avui hem explicat la seva llegenda amb titelles fetes amb paper de vàter! Els hi ha agradat molt i després l’han estat representant ells mateixos.
Avui la Lucía després d’una setmana ens ha retornat LA MALETA DE PRIMER: ELS ANIMALS.
Hem gravat un vídeo que us mostrem a continuació on ens explica quines activitats de la maleta ha realitzat i com s’ha sentit.
Estem esperant impacients poder-nos endur la maleta a casa!
Mireu quin escenari més primaverenc s’han trobat els infants de l’escoleta: amb animalets, flors, pedres, ponts de colors, arbres…
A més, hem trobat una llagosta al pati i l’hem entrat una estona a l’aula, que alt saltava, ens ho hem passat d’allò més bé!
Després de treballar la terra i anar a buscar planter…
Avui durant la tarda els alumnes de l’escola hem anat a l’hort a plantar enciams. El divendres anirem a buscar més planter per poder plantar més enciams!
Ara tan sols ens falta regar regularment l’hort i així podrem collir.
Avui la Gala Marsà ens ha portat fotos explicant el seu cap de setmana en el qual va jugar amb una amiga, va fer un pastís amb els pares, va visitar un lloro…
I també ens ha portat ous de les gallines dels padrins, els quals hem manipulat de valent a la taula d’experimentació junt amb altres estris!
A més, l’Ïu ens ha portat uns potets molt primaverals fets amb sal de colors i flors!
Moltes gràcies famílies!
Com ja sabeu, avui és dia de fruita i moure el cos a l’escoleta! 🤸
Mireu quines fruites més bones hem menjat avui! Les hem anat identificant i enganxant al panell! També hem ballat la cançó: “Fruites i verdures” de la Dàmaris Gelabert!
Un cop hem acabat d’esmorzar, amb molta energia, hem fet psicomotricitat amb peces d’escuma!
Bon cap de setmana famílies!
Durant els darrers dies els nens i nenes de sisè hem estat treballant la terra de l’hort per tal de poder-hi plantar. També hem rebut l’ajuda dels nens i nenes de primer… Moltes gràcies!
Ens agrada molt!
Avui el Guillem després d’una setmana ens ha retornat LA MALETA DE PRIMER: ELS ANIMALS.
Hem gravat un vídeo que us mostrem a continuació on ens explica quines activitats de la maleta ha realitzat i com s’ha sentit.
Estem esperant impacients poder-nos endur la maleta a casa!
Els infants de primer hem treballat la postal i n’estem escrivint una per enviar als nens i nenes de cicle inicial de l’escola de Torrelameu.
Quan la tinguem a punt anirem a comprar segells i l’anirem a tirar a la bústia de correus del poble.
Estem molt emocionats amb aquesta activitat i esperem la seva resposta ben aviat!
Aquesta setmana hem introduït un nou material per estimular el llenguatge a través del bufament. Es tracta de bufar pilotes per dins d’un tub de cartró, de manera que aquestes caiguin dins de la capseta. Com ens ha agradat, poc a poc anem bufant amb més força!