BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Aquest matí hem pintat d’una forma molt divertida: hem barrejat pintura, una mica d’aigua i sabó, ho hem remenat de valent i…a bufar! Quines bombolles més grans han sortit.
Llavors hem posat el paper a sobre i han quedat plasmades les bombolles! Com hem gaudit i que bonic ens ha quedat !
Finalment, avui ha estat el torn de l’Ariadna, l’Èric i el Derek alumnes de sisè. Ens han presentat els seus treballs sobre “El cos humà”.
Els alumnes de primer estem treballant el centre d’interès dels dinosaures.
Dins de l’apartat d’experimentació i expressió oral hem preparat un vídeo de com hem elaborat sabó de dinosaures.
Hem llegit i treballat el text instructiu i l’hem mostrat gravant un vídeo.
Esperem que us agradi!
Avui us proposem la següent cançó: “I’LL BE THER FOR YOU” The Rembrandts
Esperem que us agradi!
Avui els infants de l’escoleta hem tornat a anar a la sala polivalent a fer psicomotricitat!
I hem treballat l’equilibri caminant per sobre d’uns bancs i saltant a la colxoneta!!
Que bé ens ho hem passat!
Avui els alumnes de cinquè hem descobert el polifacètic David Bowie a l’àrea de llengua anglesa. Hem après que era un cantant, actor i compositor molt conegut i estimat per la seva enorme i peculiar personalitat.
Ens ha agradat tant el seu estilisme que ens hem dibuixat un lightning!
His music is great!
Avui ha estat el torn de la Júlia, l’Àlex i el Roger alumnes de sisè. Ens han presentat els seus treballs sobre “El cos humà”.
Avui us proposem la següent cançó: “AIN’T YOUR MAMA” Jennifer Lopez
Esperem que us agradi
Avui ha estat el torn de la Júlia, l’Àlex i el Roger alumnes de sisè. Ens han presentat els seus treballs sobre “El cos humà”.
Avui els nens i nenes de sisè hem repintat els jocs de la pista.
Ens ho hem passat molt bé!
Avui a l’escoleta hem jugat amb els següents racons:
Aquesta tarda els alumnes de primer hem anar a dibuixar l’hort per veure com han crescut els enciams.
Els hem mesurat i hem vist que des que els vam plantar han crescut 10 centímetres!
A continuació n’hem collit un cadascun, avui podrem sopar amanida!
Ahir alsguns dels alumnes de sisè vam anar a l’hort per tal de cuidar-lo i així afavorir que poguem collir ben aviat.
També vam tapar el cirerer amb una xarxa, per tal que els ocells no es mengin les cireres. Aquestes ja comencen a estar ben vermelles!
Ben aviat esperem poder fer un tast de tots els aliments que hi ha a l’hort!
Avui us proposem la següent cançó: “MAGIC!” Rude
Esperem que us agradi!