BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!

Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.

ENTRADES A L’ESCOLA

RECORDATORI:

Al document que us vam enviar la setmana passada es concreta quin serà el protocol d’entrades i sortides a l’escola aquest curs escolar.

NOTA: L’entrada serà esglaonada a partir de les 9:00 hores seguint un ordre, de curs més gran a petit.

Per tal que us sigui més visual, a continuació us adjuntem una infografia on està explicat gràficament:

SERVEI ACOLLIDA

Com cada any l’Ajuntament ofereix un servei d’acollida matinal i de tarda. Per tal de fer ús d’aquest servei s’ha de comunicar a l’AJUNTAMENT.

NOTA: Adjuntem amb el correu el formulari de l’acollida de matí i tarda. Enviar a l’AJUNTAMENT: secretaria1@vilanovabarca.cat secretaria2@vilanovabarca.cat 

Horari:

  • Matí de 8:00 a 09:00 hores
  • Tarda de 16:30 a 17:30 hores
 
Taula de preus acollides:

SERVEI DE MENJADOR

A l’escola, el servei de menjador dels alumnes d’EI0 fins a 6è està gestionat per l’AMPA, la qual ha contractat el servei de l’empresa de càtering SERCODAGA (modalitat de línia calenta).

Durant el servei, de 12:30 a 15:00 hores es realitzen dos torns per dinar, tot seguint els grups estables aprovats al Pla d’Organització del Centre per al curs 2021-2022:

  • 1r TORN: Ed. Infantil – Primer – Segon
  • 2n TORN: Tercer – Quart – Cinquè – Sisè

Quant els alumnes d’EI1-EI2, el servei de menjador s’ofereix mitjançant la modalitat de carmanyola (els pares i les mares s’encarreguen de dur el menjar degudament envasat).

També, l’empresa SERCODAGA ofereix els seus menús adaptats als alumnes de l’ESCOLETA.

El menús del menjador per al curs 2021-2022 els podreu trobar a l’apartat “menjador” de la pàgina web.

ANIMACIÓ

Com ja estem acabant el curs, avui l’AMPA ha organitzat una animació per a tots els infants de l’escola…

UN CONCERT DE ROCK!

Aquest però, no era com ens l’esperàvem… sinó que ha estat molt millor!

Moltes gràcies!

EGIPTE

Durant aquest trimestre els alumnes de quart hem estat treballat Egipte.

Hem buscat i descobert allò que era del nostre interès; com vivien, morien, què menjaven, qui governava, com eren les piràmides, quins Deus hi havia, com vivien els esclaus… i un llarg etcètera.

En aquestes imatges es pot veure una exposició pràctica sobre com feien les piràmides.

CIUTAT GEOMÈTRICA

Els nens i nenes de quart han  dissenyat i construït la seva ciutat amb cossos geomètrics.

Per realitzar aquesta tasca els alumnes han portat material de rebuig, amb el qual han treballat les figures planes, les figures amb volum, desplegament, muntatges de prismes, parts dels cossos geomètrics…

PROJECTE PERSONAL

Durant aquesta darrera setmana els nens i nenes de sisè hem realitzat les presentacions dels nostres projectes personals.

Ha estat una bona forma d’exposar els treballs realitzats vers un tema del nostre interés.

Ens ha agradat molt i hem après molt!

OUR CITIES

Després d’unes quantes sessions, hem acabat els dibuixos de les nostres cities!

Aquí teniu unes imatges i uns videos on expliquem en anglès quins edificis tenen les nostres ciutats inventades.

EL PROTAGONISTA

Avui EL PROTAGONISTA ha sigut el Joel. Ell ha planificat una activitat per jugar a LEGO. Hem fet tres grups. Una ha fet lego Wedo, l’altre LEGO CREATOR muntant un dinosaure i l’últim LEGO lliure.

Hem gaudit moltíssim, sabem compartir, esperar i treballar en equip!

AIGUA I LLIMONES

Aquesta setmana estem jugant amb elements de color groc a l’escoleta. Ahir ho vam fer amb peces soltes que teníem a l’aula i avui, aprofitant que fa tanta calor, hem experimentat amb unes safates plenes d’aigua i llimones al pati!!

Hem fet trasbalsaments, les hem tastat, hem escatxigat i també ens han mullat amb la manguera!

Quin matí més refrescant! 💧

EL PROTAGONISTA

Per acabar el curs a primer hem iniciat l’activitat del PROTAGONISTA.

En aquests últims 7 dies de curs cada dia un alumne de la classe proposa una activitat a fer als seus companys/es.

La Lucía i el Noè ja han proposat la seva activitat. Estem molt engrescats!

EL LEO FA 2 ANYS

Avui a l’escoleta hem celebrat el segon aniversari del Leo!🎂
Li hem decorat una corona i pintat una fusteta com a regal!
També li hem cantat i ballat la cançó d’aniversari i ho hem celebrat jugant amb globus i confeti!! 🎉🎈
A més, ens ha portat un regal per l’aula: un calendari setmanal de fusta que conté 7 nins, cadascun dels quals representen els dies de la setmana! Avui ja l’hem estrenat! Moltes gràcies, ens ha encantat! 👏