SERVEI DE MENJADOR

A l’escola, el servei de menjador dels alumnes d’EI0 fins a 6è està gestionat per l’AMPA, la qual ha contractat el servei de l’empresa de càtering SERCODAGA (modalitat de línia calenta).

Durant el servei, de 12:30 a 15:00 hores es realitzen dos torns per dinar, tot seguint els grups estables aprovats al Pla d’Organització del Centre per al curs 2021-2022:

• 1r TORN: Ed. Infantil – Primer – Segon
  • 2n TORN: Tercer – Quart – Cinquè – Sisè

Quant els alumnes d’EI1-EI2, el servei de menjador s’ofereix mitjançant la modalitat de carmanyola (els pares i les mares s’encarreguen de dur el menjar degudament envasat).

També, l’empresa SERCODAGA ofereix els seus menús adaptats als alumnes de l’ESCOLETA.

El menús del menjador per al curs 2021-2022 els podreu trobar a l’apartat “menjador” de la pàgina web.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *