BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Bon dia i bon any, famílies!
Els Reis Mags han passat per l’Escoleta i ens han deixat tres regals!!!
Ens han agradat molt! Moltes gràcies, Reis!
Avui últim dia abans de començar les vacances, tot l’alumnat hem fet cagar el tió a l’escola!
Després tots junts hem esmorzat coca amb xocolata a càrrec de l’AFA.
Moltes gràcies i bones festes!
Els nens i les nenes d’EI1, EI2 i EI3 hem cagat el Tió!
Li hem cantat la cançó molt contents i molt contentes i ens ha cagat una carmanyola amb el logo de l’ Escola.
Després hem esmorzat tots junts coca i xocolata.
Gràcies, Tió!!!
El passat divendres 16 de desembre, es va dur a terme la Festa de l’Hivern, tot seguit publiquem els vídeos de la festa.
Esperem que us agradin!
Durant el primer trimestre, a l’aula d’EI4 i EI5 vam iniciar el projecte La Família.
Aquest, continuarà les primeres setmanes del proper trimestre ja que la varietat de temes que ens van sorgint no han fet possible tancar-lo ara.
En el següent enllaç hi podreu veure algunes de les activitats que hi hem anat desenvolupant i que hem gaudit molt. Moltes gràcies per la vostra col•laboració!
Tal i com dicta la tradició, aquest any ha estat possible tornar a cantar les nadales a l’església de Vilanova de la Barca!
Abans, hem aprofitat per anar a la bústia de l’ajuntament a dipositar les cartes dirigides a Ses majestats els Reis d’Orient. L’alumnat ha demanat materials i diferents jocs per a l’escola!
Moltes gràcies i esperem que us agradin!
Ahir els alumnes de l’escola vam rebre una visita molt especial! Van venir padrins i padrines de la residència i vam poder compartir una bona estona plegats…
Teníem moltes ganes!
Famílies!
Tal com ja sabeu, el divendres 16 de desembre l’escola Mestral va celebrar la festa de nadal al Poliesportiu municipal.
Els i les alumnes de cicle superior van representar “Charlie i la fàbrica de xocolata” amb l’ajuda de tots els cursos i les seves actuacions.
Al finalitzar l’AFA va muntar una barra per recaptar diners per “La Marató de TV3”.
*En breu inclourem enllaç del vídeo de tota l’obra*
Famílies!
Avui hem tingut doble celebració a l’Escoleta:
– El Protagonista del Joan. L’Elena, la seva mare, ens ha explicat i regalat el conte de la Rateta. Ens ho hem passat molt bé amb els titelles. Gràcies, família!
– L’aniversari de la Mireia, que dissabte va fer 1 anyet. Gràcies pel pastís i per molts anys!
A través de la conversa, els nens i les nenes d’Ei4 i Ei5 sovint ens expliquen que una de les coses que més els agrada fer amb les famílies és jugar. És per això que entre tots i totes hem pensat i seleccionat alguns dels jocs de l’aula per poder-vos-els explicar.
Alguns els hem triat perquè ens agraden, altres els podeu tenir a casa i uns últims pel fet que es poden fabricar.
Us recordem que la Festa de l’hivern es durà a terme demà, divendres 16 de desembre, a les 15:30 hores, al poliesportiu del poble.
Tots i totes hem estat assajant força durant els darrers dies per tal que la Festa sigui un èxit, aquesta, sota el títol de “Charlie i la fábrica de xocotala” girarà entorn les històries narrades al llibre.
Esperem la vostra assistència!
ARRIBA EL TIÓ!
Avui, després del pati, hem trobat una carta a la classe d’I4 i I5. Era el Tió.
Ràpidament hem anat a explicar-ho als nens i les nenes de 1r i 2n i ens han ajudat a llegir-la: el Tió s’havia perdut i no trobava l’escola.
Ens havia deixat una pista per arribar fins a ell, era un rastre de menjar.
Hem començat a buscar per l’escola, pel pati i finalment hem decidit sortir al carrer. Hi havia un camí de peles de mandarina!! Finalment l’hem trobat!!
Ara toca cuidar-lo molt i alimentar-lo fins el gran dia.
Famílies, avui ha arribat el Tió a l’Escoleta!!!
Els infants d’EI1, EI2 i EI3 hem sentit el timbre i hem trobat una capseta a la porta. A dins, hi havia una carta, que ens deia que havíem de seguir el rastre d’ un fil…
I seguint- lo…hem trobat al Tió !!!
A partir de demà, li podrem portar peles de mandarina, galetes, bombons… perquè té molta gana…
“Today children from 3rd and 4th grade have practised Christmas vocabulary throughout a Christmas break-out.
First they had to complete a crossword and find a word with the letters in red, then using a red magnifying glass they had to calculate some numbers to open a lock.
In the box there was a Christmas alphabet to decode a message and finally both groups found a key to unlock the last box where they discovered chocolate coins!!!
They finished the break-out in 35 minutes, well done!!!”
Aquesta setmana els infantils de CM han presentat els textos del Cavall Fort que hem llegit a casa.
Aquests articles formen part del centre d’interès que estem treballant a l’aula: “Els éssers vius i els seus hàbitats”.
L’experiència ha estat molt satisfactòria!