BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!

Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.

ASSEMBLEA DE DELEGATS I DELEGADES

Avui ha tingut lloc l’assemblea de delegats i delegades de l’escola!

S’han tractat els següents temes:

  • Consignes Rei Carnestoltes
  • Organització del pati
  • Propostes de convivència dins l’escola

Ha estat molt interessant i cada grup a ha pogut dir la seva a través de les delegades i delegats!

EI-3 FEM NEU!

Estem treballant l’hivern i la setmana passada pensàvem que nevaria una mica més a Vilanova de la Barca, però com va nevar molt poquet vam decidir fer nosaltres la neu.

Amb bicarbonat de sodi i aigua ho vam aconseguir, vam poder manipular, fer boles i fins i tot un ninot de neu per la classe.

Ens ho vam passar genial!

VINCLES DANA

Aquesta setmana la Dana ha estat la protagonista del projecte Vincles.

Dilluns ens va portar fotografies dels seus 3 anys de vida, que va explicar amb molts detalls.

Dijous a la tarde va venir seva mare i ens va explicar com fer una vareta amb Goma Eva.

Cadascú va triar el color i la silueta que volien entre una flor, una estrella, un ratolí i un cor.

WINTER CLOTHES!

Aquests dies que fa un fred que…

A EI3 hem anat aprenent vocabulari relacionat amb l’hivern i quin tipus de roba ens podem posar tot mitjançant jocs i cançons en anglès!

Ens ho passem molt bé aprenent!

VINCLES GALA MARSÀ

Aquesta setmana la protagonista del projecte Vincles ha estat la Gala Marsà, ens ha portat fotografies dels seus tres anys de vida, que ens ha explicat molt contenta!

Dijous a la tarda els seus pares ens van portar una capsa amb una sorpresa!

Hi havia un pollet petit, el vam poder observar, tocar i vam aprendre on viu, que menja …  també vam pintar un pollet i la seva mare la gallina.

Gràcies família!!!!

LA PROTECTORA D’ANIMALS

El passat dijous 12 de gener els alumnes de CS de la escola Mestral vam rebre una visita de “La protectora d’animals domèstics”. Van dur a terme una xerrada que va començar a les 09:00 del matí i va estar plena d’informació molt interessant i entenedora.

Cristina i Helena

HA VINGUT L’AMBULÀNCIA!

Avui ha vingut l’ambulància a l’escola, ens han visitat un noi i una noia, tècnics del SEM, que ens han ensenyat moltes coses com per exemple: una motxilla que portava el mateix que l’ambulància, la llitera, la cadira de rodes, l’oxímetre (un aparell que mesura el percentatge d’oxigen en sang), un aparell per mesurar la tensió, la bombona d’oxigen, una màscara…També ens han explicat moltes coses més i ens han respost totes les preguntes que els hi hem fet.

Les coses que més ens han interessat són: la bomba d’oxigen, com es desplacen les persones que no es poden moure, com s’immobilitza un ós trencat, com ajudar a una persona que es troba malalta o ferida al terra…

I per últim, hem sortit al carrer on hem pogut entrar a l’ambulància per veure les eines que fan servir i també hem fet sonar la sirena i el clàxon.

Ens ha agradat molt!

Efrén

COMPARTIM LECTURES!

Compartim lectures!

Aquestos primers dies del segon trimestre, els infants de cicle mitjà hem compartit els llibres que hem llegit al Nadal.

Ha sigut una experiència molt enriquidora ja que hem après diversos autors i títols de lectures ben diferents!

LES MASCOTES

Avui a l’aula d’EI4 i EI5 hem rebut la visita de la Laia i la Rosa de la protectora d’animals d’Artesa de Lleida.

Amb elles, hem pogut compartir opinions i experiències sobre tinença responsable d’animals de companyia.

Ens ha agradat molt!

PRIMER DIA!

Hola famílies!

El 9 de gener va ser el dia del retorn a l’escola. Tot l’alumnat va tenir una gran sorpresa, els reis mags havien deixat diversos regals!

També durant la tarda tothom que va voler va poder portar una joguina i compartir-la amb els companys i companyes de l’escola!

Tots teníem moltes ganes de veure’ns i ens ho vam passar d’allò més bé!

EI4 i EI5 FAN NEU!

Hola famílies,

Abans de marxar de vacances, vam estar parlant molt de l’hivern i els infants coincidien en la idea que allò més bonic d’aquesta estació de l’any era la neu.
Però estaven una mica tristos perquè a Vilanova de la Barca neva poc.Així que vam decidir entre tots i totes crear neu artificial a l’aula!!!

Amb tant sols dos ingredients; bicarbonat de sodi i aigua vam aconseguir fer boles i ninots de neu a la classe!!!

Quina estona més divertida i quina il•lusió els hi va fer als infants!!