NADALES A L’ESGLÉSIA

Tal i com dicta la tradició, aquest any ha estat possible tornar a cantar les nadales a l’església de Vilanova de la Barca!

Abans, hem aprofitat per anar a la bústia de l’ajuntament a dipositar les cartes dirigides a Ses majestats els Reis d’Orient. L’alumnat ha demanat materials i diferents jocs per a l’escola!

Moltes gràcies i esperem que us agradin!

1. Alba

Anar a l’església vella a cantar a sigut una experiència diferent a la dels altres anys, ja que sempre que hem pogut, hem cantat a la residencia Sant Roc, però tot i així, ha estat bé poder tornar a cantar.

2. Efrén

M’ha encantat cantar però la del fum fum i la de rock en roll no ens van sortir molt bé i algunes altres també ens van sortir malament però em va agradar cantar

3. JOANA

Va ser molt xulo anar a la església vella a canar també ens van vidre a veure els padrins de la residència va ser molt guai. Ni que la cançó de rock age ningu va canta, ningu se la sabia.

4. Berta Pascual Iglesias

Anar a l’esglesia em va agradar molt ja que meu vaig pasar molt be pero m’hagués agradat més anar a la residència com fa un parell d’anys

5. Paula Sanchez Castilla

Trobo que cuntinuar mantenint aquestes nadales és molt bonic ja que veure’ns cantar fa molta il·lusió però m’hagués fet molta il·lusió tornar a anar a la residència a cantar unes quantes cançons.