FESTA TEATRE NADAL

Famílies!

Tal com ja sabeu, el divendres 16 de desembre l’escola Mestral va celebrar la festa de nadal al Poliesportiu municipal.

Els i les alumnes de cicle superior van representar “Charlie i la fàbrica de xocolata” amb l’ajuda de tots els cursos i les seves actuacions.

Al finalitzar l’AFA va muntar una barra per recaptar diners per “La Marató de TV3”.

*En breu inclourem enllaç del vídeo de tota l’obra*

1. Alba

Aquest any tenia moltes ganes de fer l’obra de teatre, ja que sempre l’he volgut fer i ara que ja l’hem fet, puc dir que m’ha agradat molt com ha quedat, a més m’he divertit molt assajant-la. Ha sigut una experiència molt instructiva i diferent.