Lleure 2n. El termòmetre dels sentiments

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Amb el grup de nens i nenes de 2n volem treballar les emocions i per això, hem creat quatre termòmetres que representaran quatre emocions escollides: l’alegria, la tristesa, la ira i la por.

Cada nen i nenes recorda una situació en la que ha sentit aquesta emoció i pinta el termòmetre dels colors que li ve de gust d’aquesta manera tindran el termòmetres dels colors que ells han escollit. Durant les següents sessions anirem afegint més paraules que també poden definir les emocions anteriors com: el pànic, el terror, la felicitat, la ràbia, l’enuig, entre d’altres.

Ells mateixos hauran de col•locar aquesta paraula en els termòmetres que creguin i més amunt o més avall depenent de les seves sensacions.

Objectiu de l’activitat: Conèixer i adquirir un vocabulari més ampli per tal d’identificar correctament les seves emocions en cada moment i saber exterioritzar-les.