I5. Plàstica

El dia que toca Plàstica els nens i les nenes d’I5 es mostren molt motivats per començar a experimentar amb diferents materials.
Les activitats plàstiques tenen molts avantatges:

• Afavoreixen la concentració.
  • Ajuda a relaxar-se.
  • Potencia el desenvolupament de les habilitats motores i la… Llegeix més»

3r. Projecte còmic!

Aquests dies tenim molta feina a tercer, durant tot l’any hem treballat el còmic i ara estem organitzant tot el que hem après per mostrar-lo als pares.

Al llarg dels tres trimestres hem hagut de aportar informació, saber quina era la més important , organitzar les nostres idees.

Després entre tots hem anat decidint com volien presentar-ho.

També ha estat molta feina explicar-ho  als companys i col·laborar per fer feines en equip.

Hem après moltíssim i ara ens  estem preparant per explicar-li a les nostres famílies tot aquest aprenentatge.

Esperem que s’ho passin tan bé com nosaltres.

Equip 3r… Llegeix més»

3r. Racons de matemàtiques! Torn 3!

Aquest trimestre continuem treballant amb racons que ens ajuden a iniciar i/o consolidar tot allò que estem fem a l’aula.

En aquest torn treballem els següents continguts:

Ipads: treball de numeració i més.
Figures geomètriques amb plastilina.
Botiga.
Multiplicacions i sumes.
Enigmes.

Enguany a la botiga fent de venedors i compradors i així podem fer servir bitllets i monedes, per practicar el sistema monetari.

Ens encanta treballar per racons, aprenent moltíssim manipulant tants materials.

Tutors de 3r.… Llegeix més»

4t. Racons de matemàtiques. Torn 4!

Benvolgudes famílies!

Estem treballant les matemàtiques a través dels racons! Justament hem començat el torn 4!

-Estem treballant el llenguatge computacional a través de l’Scratch!

-Estem repassant les taules de multiplicar i les divisions en parelles i utilitzant material manipulatiu!

-Estem aprenent el concepte de Perímetre utilitzant les tecnologies per mesurar objectes de la classe.

-Estem treballant les gràfiques a través de la comprensió de diversos textos i elaborant una pròpia preguntant als companys i companyes de classe.

Ens ho estem passant molt bé!

Una abraçada molt gran!

Alumnat de 4t. … Llegeix més»

4t. Racons de llengua catalana. Torn 4!

Benvolgudes famílies!

Estem ja treballant la llengua catalana a partir dels nostres racons!

Aquesta vegada hem començat el torn 4!

-Estem treballant les definicions i vocabulari a través del famós joc Passaparaula!

-Estem treballant la comprensió lectora amb textos diversos sobre poblacions, factures etc.

-Estem creant publicacions per explicar als avis i àvies de la residència Blau Almeda coses que fem a l’escola!

-Estem treballant la descripció de persones amb fotos de nosaltres!

-Estem fent de reparadors i reparadores de frases, cercant i corregint faltes!

Però, sobretot, ens ho passem bé i treballem en equip!

Una abraçada!

Alumnat de 4t!… Llegeix més»

4t. Projecte “Grans Vincles”. Activitat amb Residència Blau Almeda al camp de futbol

El passat divendres, els alumnes de 4t van viure una jornada excepcional. Ens vam trobar al camp de futbol amb els avis i àvies que hem apadrinat en el projecte amb la residència Blau Almeda “gans vincles” per participar tots junts en un conjunt d’activitats dinamitzades per estudiants d’un cicle formatiu. Va ser una jornada profundament emocionant on vam tenir l’oportunitat de compartir vivències i establir un lligam inter generacional profund i significatiu.… Llegeix més»