Fira Nadalenca

La nostra escola participa com cada any a la tradicional Fira Nadalenca al carrer Major de Palamós.
Diumenge 15 de desembre de les 10.00h a les 14.00h
Mitjançant la venda de productes decoratius de Nadal i el sorteig d’obres d’art, la tradicional Fira Nadalenca recaptarà diners a benefici de les persones discapacitades de la comarca. L’Associació Fira Nadalenca de Palamós destinarà la recaptació resultant de les activitats solidàries organitzades enguany, a tres entitats que treballen en projectes adreçats a millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitats psíquiques de la comarca del Baix Empordà. Concretament es tracta de l’Ampa de l’escola d’educació especial ELS ÀNGELS, l’Associació AFATRAM i l’Associació TRAMPOLÍ.
Els nens i nenes de P3 a 6è han preparat manualitats de Nadal per vendre a la Fira. Els encarregats de la venda seran els/les alumnes de 5è acompanyats de mestres de l’escola.

Organitza:Associació Fira Nadalenca de Palamós
Més informació a La carta informativa dels projectes 2019 i a la web de l’Ajuntament de Palamós

 

 

Visita del departament

Reporters La Vila

Avui dimarts 12 de novembre han vingut a l’escola l’Eva i en Pau, una fotògrafa i un càmera del Departament d’educació.Estan fent un reportatge de la nostra escola per la web del departament,  youtube i les xarxes socials. Tornaran a venir a l’escola el proper dimarts 26 de novembre.

El Departament d’educació farà un reportatge del centre on es podran veure les diferents maneres de treballar i tots els tipus d’activitats diverses que portem a terme.

Excursió a Malgat de Mar

Divendres 8 de novembre els nens i nenes de P4 i P5 hem anat d’excursió al Parc polivalent Francesc Macià de Malgrat de Mar.

Un espai amb diverses zones de joc, on hem pogut moure’ns amb llibertat, establint joc amb els elements de l’entorn, les complicitats amb els companys i companyes i ampliant les nostres habilitats motrius.

Un dia magnífic!!!