SOS Àfrica

Una vegada més SOS ÀFRICA, el Servei de Solidaritat amb Àfrica, es posa en contacte amb nosaltres per sol•licitar la vostra col•laboració.
La campanya consisteix en recollir robada usada i sabates.
Gràcies al nostre recolzament en anteriors campanyes, aquesta organització humanitària ha pogut millorar les condicions… Llegeix més»

Cinema a la fresca a l’escola

, veniu a l’escola La Vila per veure la pel·lícula Vaiana ( en català )  amb família i amics!
Obrirem portes a les 20h i oferirem servei de bar amb begudes i menjar (bikinis dolços i salats, creps, crispetes,…) pels que vulgueu sopar.
Podeu convidar a tota la família, amics i veïns.

L’entrada és lliure i gratuïta.En benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de 5è

Organitza: 5AFA, AMPA i Escola La Vila

Cinema a la fresca a l’escola

Dissabte 14 de setembre, veniu a l’escola La Vila per veure la pel·lícula El Rey León amb família i amics!
Obrirem portes a les 20h i oferirem servei de bar amb begudes i menjar (bikinis dolços i salats, creps, crispetes,…) pels que vulgueu sopar.
Podeu convidar a tota la família, amics i veïns.

L’entrada és lliure i gratuïta.En benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de 5è

Organitza: 5AFA, AMPA i Escola La Vila

Cinema a la fresca a l’escola


Aquest dijous 5 de setembre, veniu a l’escola La Vila per veure la pel·lícula Coco amb família i amics!
Obrirem portes a les 20h i oferirem servei de bar amb begudes i menjar (bikinis dolços i salats, creps, crispetes,…) pels que vulgueu sopar.
Podeu convidar a tota la família, amics i veïns.

L’entrada és lliure i gratuïta.En benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de 5è

Organitza: 5AFA, AMPA i Escola La Vila