Ja som grans ! graduació de P5
22/06/21El dilluns 21 de juny hem fet la festa de graduació de P5. Aquí teniu el recull de fotos del seu pas per educació infantil 2018-2021 i l’acte de graduació al pavelló de l’escola.
El dilluns 21 de juny hem fet la festa de graduació de P5. Aquí teniu el recull de fotos del seu pas per educació infantil 2018-2021 i l’acte de graduació al pavelló de l’escola.

Les nenes i nens de P4 hem fet unes plantes d’allò més divertides!
Primer de tot, hem pintat i dibuixat una cara a uns petits testos de ceràmica de la Bisbal. Després, els hem emplenat de sorra abonada i hem plantat unes llavors. Cada dia… Llegeix més»
Ja estem a final de curs i us volem ensenyar les propostes que hem fet durant tot l’any escolar a l’exterior amb els nens i nenes de P3. Hem descobert petites coses de cada estació, aprofitant els elements naturals que ens ofereix el nostre entorn. Tots els nens i nenes de P3 s’ho han passat genial i han gaudit molt.
Esperem que passeu una bona estona plegats visualitzant les fotos.
Cliqueu aquí per veure les fotos
Els nens i nenes de P5 acaben educació infantil i passen a Primària
Dilluns 21 de juny a les 18 h (P5A), 18:30h (P5B) i 19h (P5C) tindran lloc els actes de comiat als alumnes de P5 en el pavelló de l’escola. Entrada pel pavelló.
Els nois i noies de 6è acaben l’Educació Primària i marxen a l’institut.
Dilluns 21 de juny a les 20:30 h tindran lloc els actes de comiat als alumnes de 6è en el pati de l’escola. Entrada pel portal verd. Els nois i noies han de venir ben guapos per la vetllada !
Cal respectar les mesures de seguretat marcades pel PROCICAT: mans. mascaretes i distància
Esperem compartir amb vosaltres la festa! Us hi esperem !!!
Durant al llarg del curs de P3 ens hem iniciat en la descoberta de les lletres partint dels noms dels nens i nenes de la classe. A partir de la lletra inicial (escrita amb color vermell) hem après com es diuen, quin so tenen… i ho hem experimentat amb diferents materials com plastilina, taps, lletres magnètiques, pedres, escurapipes i canyetes.
Esperem que us agradi i que ho gaudiu amb els vostres fills i filles. Cliqueu aquí per veure les fotos
Les nenes i els nens de P5 han visitat el Claustre del Mas del Vent, activitat programada pel Programa Arrels que ofereix l’Ajuntament de Palamós.
Aprofitant la sortida han visitat el Castell de Sant Esteve i la platja de La Fosca. On han jugat una estona a prop de la Roca Negra i han descobert la llegenda del Palau de La Fosca.
Un dia intens i molt divertit!!
Els nens i nenes de P3 vam gaudir al Mas Rumbau amb l’entorn, els animals i el joc de pistes al bosc.
Ens ho vam passar molt bé, va ser un dia genial!
Podeu veure totes les fotos clicant aquí

Aquí teniu el recull de fotos i vídeos del dia que P3 va anar a esmorzar a la platja. Esperem que us agradi, ens ho vam passar molt bé!
Els grups de P5 hem anat d’excursió al Mas Pagès a Sant Esteve de Guialbes.
Ha estat un dia intens d’activitats!!! Us podeu descarregar les fotos aquí