A P3 pintem i descobrim un munt de colors !!!

A P3 seguim treballant i fent moltes propostes i activitats amb els nens i nenes, s’engresquen observant, descobrint i experimentant.

Hem utilitzat diferents materials i tècniques per pintar: estampació amb esponges de diferents formes, hem utilitzat el propi cos pintant amb les mans, hem pintat amb pinzell i hem descobert nous colors fent barreges i a partir de l’observació directe de les branques de la mimosa l’hem reproduït pintant amb bastonets o amb el dit.

S’ho van passar molt bé, esperem que també ho gaudiu amb ells.  Cliqueu aquí per veure les fotos

 

Sortida a Palamós de P5

Els infants de P5 hem fet una sortida al centre del nostre poble. Hem visitat dos dels espais on els pirates, l’any 1543, van accedir al municipi per endur-se les campanes i saquejar la població:

  • Les escales del perill
  • La plaça de l’església

També hem estat al carrer Major per observar l’edifici de l’Ajuntament i el seu escut. Cliqueu la imatge per visualitzar les fotografies.

 

 

 

La lectura i l’escriptura a P4

Us volem presentar una mostra de com treballem la lectura i l’escriptura a la nostra escola. Com ja sabeu ens iniciem a P3 amb el nom. Primer el nostre i després el dels companys i companyes. 

A P4 ens ajudem amb l’alfabet fonètic,

En aquests moments treballem la lectoescriptura a partir de:

  1. Treball de nom
  2. Vocabulari d’hivern
  3. Dites, contes i poemes

Treballem l’expressió oral i l’escrita. És a dir, LLEGIM I ESCRIVIM donant significat a les nostres paraules.

Fotos del treball de l’hivern, de com confegim paraules amb lletres d’imant o les de paper… cliqueu la foto.

 

P5 sortida al Museu de la pesca

ELS NENS I NENES DE P5 HEM VISITAT EL MUSEU DE LA PESCA ON ENS HAN EXPLICAT QUE AL MAR PODEM TROBAR MOLTS PEIXOS DIFERENTS (FORMA, COLOR…) I COM ELS PODEM PESCAR.

HEM VISITAT LA GACELA, UNA BARCA D’ARROSSEGAMENT CONSTRUIDA AMB FUSTA. HEM VIST LA SALA DE MOTORS, LA CUINA, EL LLOC DE DESCANS DELS PESCADORS…

PODEM VEURE LES IMATGES , CLICANT DAMUNT LA FOTOGRAFIA.

Us presentem els jocs nous de P3!!!

Els nens i nenes de p3 estem molt contents i contentes de tornar a l’escola i poder compartir més jocs i activitats amb els nostres companys i companyes.

Quan hem arribat a l’aula ens hem trobat una sorpresa!!!! Els reis ens han deixat jocs nous per cada classe…quina emoció!!!!

Us deixem una petita mostra de com estem descobrint aquests nous jocs … miralls màgics, cotxes de fusta, peces creatives de colors i més menjar per la nostra cuineta.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos