P4 visita el Lab_06 de Manresa

Els nens i les nenes de P4 hem anat fins a Manresa per fer de científics i científiques.

En el Lab_06 ens hem trobat un munt de propostes per formular hipotesis, experimentar i descobrir diferents reptes amb tot de materials diferents. El que més ens ha agradat és l’activitat de “L’aigua de colors”.

Si cliqueu aquí podreu veure el recull de fotos.

Esperem que us agradin tant com a nosaltres!

 

Psicomotricitat a la comunitat de petits

Psicomotricitat | Escola Jaume Miret

Hem iniciat un nou curs escolar carregat d’energies i l’alumnat de comunitat de petits ha començat a gaudir de la psicomotricitat. Aquesta àrea s’impartirà al llarg de tot el curs escolar i a través de la web de l’escola s’aniran penjant activitats destacades que aniran realitzant les vostres filles i fills. Clicant sobre la fotografia en veureu un breu recull.