Estratègia digital – Avaluació

L’avaluació permet determinar si el que s’ha planificat s’està desenvolupant de la manera prevista i, d’aquesta manera, adaptar les accions futures. L’avaluació és la que permetrà adaptar l’estratègia digital de centre a la seva evolució i als canvis del context tecnològic.

La responsable de la realització de l’avaluació és la Comissió d’Estratègia Digital de Centre, que a partir dels indicadors d’assoliment que s’han concretat per a cada actuació, valorarà anualment l’assoliment dels objectius de l’estratègia digital i proposarà les estratègies de millora.

OBJECTIUS
ACTUACIONS
INDICADORS D’ASSOLIMENT
ESTAT
1. Actualitzar els documents de centre incorporant l’àmbit digital. 1.1 Actualitzar les NOFC per establir els usos, funcions i normatives sobre l’àmbit digital. 1.1.1 Inclusió a les NOFC de les normatives i usos en l’àmbit digital. En procés
1.1.2 Concreció dels protocols i elaboració dels documents necessaris per a l’acompliment de la normativa d’usos en l’àmbit digital. En procés
1.2 Actualitzar el PEC incorporant els objectius sobre l’àmbit digital. 1.2.1 Inclusió al PEC de l’escola dels objectius sobre l’àmbit digital. En procés
2. Organitzar i sistematitzar l’acollida digital. 2.1 Elaborar el Pla d’acollida digital del professorat. 2.1.1 Elaboració del document que desenvolupi el Pla d’acollida digital del professorat. En revisió
2.1.2 Elaboració dels documents i protocols per gestionar els recursos i les activitats digitals del centre. En revisió
2.2 Elaborar el Pla d’acollida digital de l’alumnat i de les famílies. 2.2.1 Elaboració del document que desenvolupi el Pla d’acollida digital de les famílies i de l’alumnat. En revisió
2.2.2 Elaboració dels documents i protocols per gestionar els recursos directament vinculats a les famílies i a l’alumnat. En revisió
3. Elaborar el desplegament de l’àmbit digital a les etapes d’educació infantil i primària. 3.1 Recollir les activitats digitals que es realitzen en els diferents nivells. 3.1.1 Llista d’activitats digitals que es realitzen actualment indicant els elements de programació principals, i amb una valoració dels aspectes que cal millorar per estructurar-se com a situació d’aprenentatge. Assolit
3.2 Crear una línia de centre sobre el desplegament de la competència digital de l’alumnat. 3.2.1 Concreció de les competències i sabers per nivell a l’etapa d’educació infantil i primària. Pendent
3.2.2 Disseny de propostes d’activitats per desenvolupar les competències d’àmbit digital en funció del desplegament curricular acordat. Pendent
4. Optimitzar la dotació digital del centre. 4.1 Actualitzar l’inventari digital del centre. 4.1.1 Elaboració del document d’inventari dels equipaments digitals. Assolit
4.1.2 Elaboració del protocol d’actualització de la informació de l’inventari. En revisió
4.2 Gestionar els residus digitals del centre amb ajuda de l’ajuntament. 4.2.1 Elaboració del protocol de la gestió dels residus a l’escola: agents que intervenen i procediments. En procés
5. Donar a conèixer a les famílies l’Entorn Virtual d’Aprenentatge (Moodle Eix). 5.1 Fer un repositori de tutorials d’ús d’aplicacions al Moodle Eix. 5.1.1 Elaboració del repositori de tutorials. Assolit
5.1.2 Elaboració de protocols d’actualització de la informació en funció dels canvis de la plataforma. En revisió
5.2 Realitzar sessions de formació sobre el Moodle Eix a les famílies. 5.2.1 Realització del guió de les sessions i recursos. En revisió
5.2.2 Seguiment de les reunions realitzades. En revisió

 


Cliqueu en les següents imatges per accedir a les altres parts de l’estratègia digital: